Alles over Justiz

Intermediair

Assurantietussenpersonen of accountants hebben vaak een nauwe band met hun klanten. Helaas komt het met enige regelmaat voor dat die klanten te maken krijgen met ongevallen met of zonder letsel. Je wordt als vertrouwenspersoon en professional vervolgens aangeklampt en krijgt te maken met juridische vragen, stapels formulieren, hoogoplopende emoties en onzekerheid. Uiteraard wil je jouw klant graag helpen, maar je merkt dat je de kennis en kunde niet in huis heeft en/of te weinig tijd heeft om de klant goed te ondersteunen.

De medewerkers van Justiz kunnen en willen jou en jouw klanten volledig ontzorgen. Dit doen wij op een manier die aansluit bij jouw eigen hoge professionele standaard. Als uw klanten met ons tevreden zijn, straalt dit immers ook positief af op jou en jouw organisatie. Indien je dit wenst, kunnen wij jou bovendien nauw bij het proces betrekken.

Second opinion en rechtsbijstandverzekeringen

U verkoopt als assurantietussenpersoon of makelaar rechtsbijstand polissen. Je verwacht dat jouw klant geholpen wordt op een manier die past bij jouw eigen visie.  Een veel gehoorde klacht is echter dat rechtsbijstandverzekeraars te druk zijn, niet goed bereikbaar zijn en/of onpersoonlijk te werk gaan. Dat straalt (ook) negatief op jouw organisatie af en dat wil je niet.

Het is goed om te weten dat wij volledig kosteloos en vrijblijvend een second opinion kunnen verrichten als intermediair. Wij vragen dan het dossier op bij de rechtsbijstandsverzekeraar en bekijken of de juiste en volledige juridische hulp wordt verleend. Mocht dit niet het geval zijn, kunnen wij (eveneens volledig kosteloos) de behandeling van de zaak overnemen. Daarbij komt de polisdekking voor jouw klant niet in gevaar en behoudt uw klant zijn of haar rechten conform de afgesloten polis.

teamfoto-justiz-letselschade

Valkuilen

De wereld van de letselschade is een ondoorzichtige en weinig transparante wereld. Slachtoffers zijn vaak kwetsbaar en niet thuis in de letselschadebranche. Daar spelen veel partijen op in. Zo bestaan er een groot aantal expertisebureaus en kantoren die veel aan een potentiële klant beloven, maar uiteindelijk weinig kwaliteit afleveren. Wij zien vaak dat de belangen van een klant ondergeschikt worden gemaakt aan de portemonnee van de belangenbehartiger. Helaas merkt een klant dit vaak pas ná het sluiten van een contract met een dergelijk bedrijf.

Indien je verneemt dat jouw klant ontevreden is met zijn huidige belangenbehartiger, kunnen wij als intermediair -uiteraard samen met jou- bekijken hoe wij de belangen van deze klant zo snel en goed mogelijk veilig kunnen stellen.

Relatie en vertrouwen

Wij geloven 100% in het opbouwen van een langdurige onderlinge relatie. Vertrouwen en korte communicatielijnen zijn daarbij essentieel. Ondanks het feit dat wij een jonge organisatie zijn, hebben we veel bagage in huis en zijn alle medewerkers ervaren in het onderhouden van relatiebeheer.

Indien je dit wenst kan een medewerker uit jouw regio een geheel vrijblijvend gesprek met jou aangaan waarin wij jou en jouw medewerkers kunnen uitleggen hoe wij te werk gaan, welke standaarden wij hanteren en wat jou als bedrijf van ons mag verwachten.

Interesse? Neem dan contact op met Martijn Stolk. Martijn is bereikbaar via m.stolk@justiz.nl of via: 06 – 15 20 03 78.

Letselschade opgelopen?

Wij bieden je gratis hulp, want jouw letsel is onze zorg.